** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Feb 24, 2009

BEngang bila.....


aku paling tak suka when aku dipaksa tuk melakukan sesuatu....if nak aku buat seomethink tu biar aku buat ngan sukarela...dulo ade la satu akak ni suka paksa aku..aku tak suka ar..aku da kate aku tak suka..tapi still nak paksa2 aku..hisssshhh angin aku satu badan....siap nanges2..aduiiii..tolong ar...aku penat ar nak nanges2 ni..nak pujuk2 ni..tak suka ar..lau kawan2 tu tak kisah la.....but ni akak ntah ape2..ishhhh..i hate like dats....

aku paling tak suka when aku nak ruang tok aku..ade lak somebody or ade ar beberapa org ni suka menyemakan kotak minda aku..aduiii..tak reti2 ker aku nak ruang!!rimas ar....tak faham bahasa betoi ar...aku bukan talk dalam bahasa english pon....huh!!!

aku tak suka dikongkong!!nak buat ni tak leh!!nak buat tu tak leh!!nak kuar ngan c poyo bin c polan pun terpaksa tell..arhhgggggg..bosannya!!i noe mungkin somebody ni risau or wateverla..but if i said i dun like..so i mean it!!

pastu ade la satu group gals ni..tak suka lak ngan aku..lantak korang la...aku nak buat pe ker..nak buat ni ker...it's up to me..tak kena mengena idup korang pon..aku tak de pon rampas korang punya hubby or " abg" or dear....tak kenal pon..tetba nak komplain2 org lak..ingat korang tu bagus sangat!!ingat korang tu cantek sangat!!nak atur2 idup org.....kate si dia..tak ngam ngan di polan...si dia baru ngam ngan c polan...auduiii..hak org...perasaan org....tu org punya pasal la..nak sibok buat per...

MyHotComments.com
MyHotComments


sometime aku dan member aku fikir gak..ade gak orang yang macam tu erk...lebih nak tahu about other people..sibok buat pe..buat hal sendiri la...orang laen tak de pon cakap dia ngan boyfren dia tak ngam...dia sibok ckp pasal orang laen....

orang nak mengedik ke..orang nak publisiti ker..orang nak peluk2 ker..orang nak duduk bertepuk tampar ker...nak peduli ape.....

heran!!heran!!

MyHotComments.com
MyHotComments

Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net

2 tunding jari kat saya :

Naniey said...

manusia nih mmg mcm tuh...so wat donno jerk pe yg diorag ckp..yg pntg kite tau pe yg kite wat..okies??n satu ag..lau org suh..lau taknak wat...takyah wat..nant lau wat pon tak eklas..tak elok gak..

DuNi@Qu said...

ya..thankz siz...hihihi..ya tu la org mcm tu buat semak idup kite je kan....huhuhuhu.....

Followers

Template by:

Free Blog Templates