** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Feb 16, 2009

bila pagi-pagi dah bZ!!

salam sayunk tuk korang yang sangat kusayangi dan ku rindui....

adooooiiiiii!!ngantuk nyaa!!!HUHUHU..ape kes ne pagi2 dah ngantok..titun jam berapa ni semlm!!huhuhuh..

sajer jer ni isi masa lapang yang baru terlapang!!ahakx..hihih...sampai opis jam 730 dah terpacak kat dal opis ni muke bos!!dah kena!!emm...terus kena suru buat kejo!!lum stat g tu!!lom pun jam 8..huhu.rajin bebor kamu yerk!!hihih..

pastu lum pun sempat nak rest..dah g satu kena suru taip surat!!huhuh..mmg ar dengar ckp bos nie..hihihi....now dua2 dah siap.leh rest jap..jap jerk ler..hihih.bos tak de sekrg ni..kuar jap dier..hihihi...

penink lak kepala aku ni..tetiba lak..huhuh..

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates