** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Feb 12, 2009

FaLL in LOve?!!

faLL IN lOVE WITH YOUR BESTFRIEND?!
FALL IN LOVE WITH YOUR ENEMY?!


Carilah seseorang yang bisa membuatkan kamu tersenyum kerana ia cuma memerlukan sekuntum senyuman untuk mencerahkan hari yg suram. Akan tiba satu ketika didalam kehidupan apabila kamu teramat rindukan seseorang sehingga kamu ingin menggapainya dari mimpi dan memeluknya dengan sebenar.



BAHAGIAKAH KAMU DENGAN APA YANG KAMU ANDA SEKRNG?!

Kebahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki segala yg terbaik. Mereka hanya membuat yg terbaik dalam hampir apa saja yg datang didalam hidup mereka. Kebahagiaan terletak kepada mereka yg menangis, mereka yg terluka, mereka yang telah mencari dan mereka yg telah mencuba, hanya mereka yg boleh menghargai kepentingan manusia yg telah menyentuh hidup mereka.


AMcM?!PERMULAan yang baek tak?!hahahhhaa...fuH!!hari ni penat giler....busy sangat!!tak tahu la nak ckp macm mane..huhhuh..nak mkn pon tak leh..akhirnya kita org mkn jerk kat bilik kosong kat sebelah meja aku ni..kunci pintu la jawabnya!!..hahhaha..key la nak balik da ni..daaa..C U OL toMorrow..Hope TomOrrow akan BUat korang tersenyuM dan Buat aku JUga TErsenyuM..CAyunk Korang!!!

1 tunding jari kat saya :

ijechan said...

hmm..kata-kata yang sweet. =) n meaningful.

Followers

Template by:

Free Blog Templates