** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Feb 27, 2009

piNK nYErrrr....

"... SebuaH peRSAHAbatan ITU
akaN leBIH berMakNA seKiRANya
kiTA IKhLAs DAn MAmpu MEneriMA
KEadAAn DAn aPA aDAnya SeOrang KAwan itU.."

"..ORigiNAL WritiNg BY : DeNOtyLAdy.."

NAHHHH!!!
CAntek KAN MyVi Ni!!

LOve..LOve LAgik SiOttt!!

piNk LAgi Myvi Dier ni
NaK tahu Sape NYE?!
AKu POn TAk TAhu..
AKupon KeNa EMaiL...

nice CAr...

Sweet Sangat..suke nengok nye!!


".. SEbuah PErsahaBAtan itu..
Akan LEbih BERmAKna
SekiraNYa Kita MAmpu BErtOlak Ansur..
Saling FAham MEmahami..
sertA mamPu MEmbuat KAwan kita Yang sedey
GEmbira..."

".. OrigiNAL writiNg By : DeNOtyLAdy.."

6 tunding jari kat saya :

ijechan said...

ololol... sweetnya kete pink!~ girly!~ =D

DuNi@Qu said...

ya..sweet kan...suke nengok nye..

CekMimi said...

pshabatan kekal selamanya.... wahhh kete tu sgt cantik... msti owner die abes beriban2.....

DuNi@Qu said...

hahahha...ye la...

lemonade said...

cute giler myvi nih. rase nk kenal je ngan owner dia.

DuNi@Qu said...

hehhe..cute rite?siap num plat pomn love siot!!!

Followers

Template by:

Free Blog Templates