** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Feb 20, 2009

******* SAkit!!!!!*******

wHAtttt!!!
DEmam??!!
sakit KEpaLA??!!
KEpaLE BERdenyut??!!
PAnas DAn SEjuk!!

sAH!!
MEmanG Sah!!
ko DAh DiJAngkiti Virus!!
ko DEmam!!
ko Demam LA Dida!!

MyEm0.CoM

Adoiiiiii!!
ku rasa semacm je ni!!
kejap panas!!
kejap sejuk!!
cube rase dahi?!

leher?!
wah!!panas nye!!

berapa suhunye ni!!
huhuhuhuh!!
sedey nye!!

MyEm0.CoM

NApe la aku selalu jerk sakit ne?!
adoiiii
benci nye!!
biarpon kekadang tu ade baek nye!!
tapi lau nak kate jarang!!
fuhh!!!
sekarang la aku selalu demam...
sakit!!
aku kurang vitamin?!


oHHH tiDAkk!!!

MyEm0.Com

KEPaLa ku dah pusing dah ni!!
nak minta cuti!!
banyak lak keja ni!!
cian nate kat drng ni!!
huhuhuhuh!!

MyEm0.Com

Tengok AR macam mane!!
lau aku dah tak tahan!!
aku MC jerk le!!


MAta ku dah mulai pedih
dan nak kuar air!!
arhggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

MyEm0.com

ku tak suka la!!!!


MyEm0.com

HOW ni??!!!

MyEm0.com

MyEm0.com

2 tunding jari kat saya :

fia.COMEy said...

aloooo
cian nye ....

NAGES ar kuat2..
baru senang dpt MC.. kekekeke..

ape pon , g mkn ubat vitamin + ubat demam + ubat antiseptik..

makn 2 kali sehari,

banyakkan minum air putih..

klau leh minum air barli yg d masak sendiri ngan gula batu..

ape2 leh tanye DOKTE PAKAR "FIA.COMEy"


ekekeke

DuNi@Qu said...

thankz ya....ku sayunk kamu!!ku nak ambik Mc La ni..tak ku tahan lagik ni..sakit yang bukan maen lagik!!huhuhuhuhu..

Followers

Template by:

Free Blog Templates