** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 28, 2009

002 what mean to me??

salam guy...morning all to u sweetie...

aku nak buat transformasi kat blog aku ni..tapi aku mcm tak de mood lak..blurrr..tak tahu nak wat pe..kihkihkih...so ku teruskan jua tuk write somethink tuk korang.act aku nak berhenti menulis.whatTT..?!what is going on babe?nooo..no... bukan nak berhenti menulis tapi nak stop tuk tidak menhapdet..nak try ar.hihihi..tapi still tak leh lagi..so aku pun meneruskan misi ku...

o02??kenapa aku memilih 0o2 kat url aku..??act tak de makna pon..cehhhh..ade je aku nak merepek kan..aku memang suke use diz num..cehhhh...tak de ar...o02 tu act num kad matrik aku time stdy dulu...aku memegang num kad matrik 07dpm05foo2..aku tak tahu la kan nape agaknya aku yang terawal memengang num kad tu..i mean kalu pon aku bukan memegang num tu nama aku gak yang di depan dan terawal sekali la..aida sari...ingatkan leh ar duduk kat tengah2 time kat poli dulu..upenya same gak..dah name pon 002..so lau dipanggil mengikut urutan num kad matrik..name aku gak yang terawal...lebih-lebih lagi pemegang kad matrik 001 dah sambung stdy dalam nursing.so dier berhenti dari poli sambung nursing...huuuuuuuuhu..tak selamat gak aku....sekiranya disebut dengan abjad pon aku antara yang terawal...cehhhhh....memang susah nak jadi yang tengah2 nie...hihihih...

002? act secret admire aku pun memegang num yang same..cehhh..secara kebetulan lak tu...aku nampak time aku satu group ngan dier ar time sem 2 tu..kih..kih..kih...wah mcm ade jodoh lak.kah.kah.kah..pasan nye aku ni...hihihiih....num kad matrik dier 07dkm05f002..kih..kih..kih.wink*wink*wink*.......

okies tu kisah 002..dah selesai teka teki korang selama ni.cehhh mcm benar je kan korang memikirkan itu.kahhh..kahhhh..kahhhh....

8787?? ni pe hal num ni lak...aku pun tak tahu lakan..tapi aku memang suke use dis num...kih..kih..kih..bukan ia melambangkan tahun kelahiran ku..bukan sama sekali..tapi aku memang suke ar..hihihihi...

dah la aku tak tahu lagi nak taip ape..

p/s : have a nice day guy...

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates