** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 26, 2009

abis dah utang ku..

salam sayang...

ni nah upload pix ni..kih.kih...

ambik la lau nak ambik...

hahhahahha...MyEm0.ComMyEm0.Com


ni bukan makanan aku..
ni makanan member aku..

hihihih...


ni tuk awyn..ambik ar.
kahhhkahhhkahhh

ni juga..ambik ye..kahkhakhaka...


akak tak tahu la adik yang mane satu...so nak akak bagi kat awyn..
awyn nak kat ari tu
so dah tak de utang dah..!!

kih..MyEm0.Comkih..MyEm0.comkih...MyEm0.Com




6 tunding jari kat saya :

Ajwin Ajeera said...

hahahhahha

alaaaaaaaa.
nak btul2!!
hahaha
btw,thanks akak..
terharu awin.
hehe

d i D a_LittLeBaby said...

hii..lau awin nak betul2..nate ar akak pos..cehhhh..bagi alamat je..hihihih

atty's said...

nak asam..dah ltk award yg dida kasik..

d i D a_LittLeBaby said...

sis mo jua..hahhaha..ambik la...hihihi

Ajwin Ajeera said...

alamat rumah ke email??
bole sajeee.
hehe

d i D a_LittLeBaby said...

alamat umah dik non..alallal...

Followers

Template by:

Free Blog Templates