** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 30, 2009

aku kembali normal...

salam tengah hari..

afternoon sume...

aku baru je balik dari lunch..

waaawaaaa....MyEm0.Com

bukan kembali normal...bukan betul2 ke aras normal..
tapi boleh dikatakan benda ini menyejukkan sedikit di hati aku...
biarpon benda ini bakal akan terjadi dan belum pun tentu aku dapat..
insyaallah dengan usaha dan doa serta kita sujud kepada NYA..
mudah-mudahan ia akan menjadi kenyataan..
amin...

benda ape nie....??
ape ko merepek ni aida sari...??
bukan aku merepek...
tapi kenyataan bakal menjadi impian sekiranya
aku lulus temuduga pada 10 april 2009
wahhhhh..MyEm0.Com

doakan aku ye!!

4 tunding jari kat saya :

Anonymous said...

Temuduga?!!!!!!Bak kata nabil,lu pikir la sendirik!Cis!
hoh!nda kan punya
toto nu

d i D a_LittLeBaby said...

WAHH ..TETIBA MO MARAH2 NIE...ERM...

~ceRRy beRRy~ said...

waaaa...
temuduga pe nih dida???

d i D a_LittLeBaby said...

temuduga spa..huhhuh.....

Followers

Template by:

Free Blog Templates