** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 31, 2009

aku meng"tag"kan diri...

salam to all blogger..
hari ini aku di"belanje"oleh abg ipar ku..
cehhhhhh..
after aku g post barang..
aku g kedai makan di mana akak aku and abg ipar tengah tunggu..
cehhhh..
kenyang sehhhhhh...MyEm0.com

act bukan ni pun nak gtW korang...
aku nak wat tag ni hahhhh.....
pembukaan yang ok la buat setakat nie...
kahh..kahhh..kahhhh..MyEm0.com

tag ini datangnya dari angah ku cayang......
aku tetapakan menjawab tag ini biarpon aku busy mcm mana sekalipun..

answer for de angah's tag....

# bekas kekasih saya ialah :
~ prince * budak kB bukan KOta Bahru Tapi KotA BeLud MyEm0.com~

# Saya Sedang MEndeNgar :
~ Tak de Dengar Ape2 MyEm0.CoM~

# Mungkin saya Patut :
~ g ToilEt Jap g..MyEm0.CoM~

# Saya Suka :
~ CokeLEt..aiscrem...MAcD..KfC.MyEm0.CoM~

# Sahabat-sahabat BAik saya :
~ penyayang, baik hati, caring, loving, gila2, and boleh crita apa sahajaMyEm0.com~

# Saya Tak Faham...
~bila bos dah memutar belit..dan bila orang tetiba naik hangin..MyEm0.com.~

# saya kehilangan...
# insan tuk berbual kerana mereka semakin jauh...MyEm0.com~

# ramai yang berkata ...
~ ko semakin tembam...MyEm0.Com~

# makna nama saya..
~ dah lupe ar MyEm0.Com...

# cinta itu adalah :
~ sebuah perhubungan yang begitu indah MyEm0.comkiranya kedua2 nya memiliki perasaan yang samaMyEm0.com ~

# di SUatu TEMpat, seseoRang sedang..

~ merinduiku...dan meyayangiku...
aku juga begitu.MyEm0.com.~

# saya AKan Cuba :
~ lakukan Yang tebaik when i go to Interbiu MyEm0.com~

# ayat SELAMANYA membawa maksud :
~ DuLu..KiNi..SEkARAng DAn MAsa HAdapan..MyEm0.comtidak pernah PaDAm Dalam KAmus Hidup SEoRAng inSanMyEm0.com~

# TEleFon bimBIt saya :
~ MOtoroLA v360 MyEm0.com~

# BiLA saya terjaga Dari tidur..
~ saya Tengok FonMyEm0.Com, Jam berapaMyEm0.Com, ada miskoL takMyEm0.Com, Ada MSg TAk.MyEm0.Com.bArinG2..dan BAngunMyEm0.Com~

# Saya PALing MELuAT APabiLA :
~ ada Insan LAin CUba mengediKkan diriMyEm0.Com Dan ada INsan LAin Yag PAsan CantikMyEm0.Com MENGALaHkan NAsha Aziz~

# Pesta / PArti adaLAh :
~ tUk ENjoy Urself...MENari.BERdansa..MyEm0.Com.~

# HAiwaN yang PALing Comei Yang PErnah ANda TEmui..
~ kura-kura (comel ker?), kuCinG aKu..~

# peringkat Umur YANg PAling meyeroNokkan Bagi saya adalah :
~ duLu, MyEm0.comKiniMyEm0.com DAn SEkAraNg..MyEm0.com~

# hAri Ini...
~ aku sangat merinDui Sahabat Ku...MyEm0.com~

# MLm ini Saya Akan :
~ LAyan Diari Af, Before Dat NENgOk berita..MyEm0.com.~

# Esok PUlak Saya Akan :
~ esuk Saya Akan TErasa Kurang ckit Koz my sister kembali kerja..MyEm0.com.~

# Saya betul-betul inginkan :
~ insan YAng tersayang mendengar suara hati saya.MyEm0.com.~

# KEtika Anda melihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini...
~ aku tersenyum, lalu berkata dalam hati i'm so cute.MyEm0.com..kahkahkahka......MyEm0.com~

# pusat membeli belah/ arked permainan..
~ aku nak kedua-dua nya sekali.MyEm0.com.~

# makanan barat / jepun..
~ melayu, barat MyEm0.comdan ingin sekali merasa makanan jepun..MyEm0.com~

# bilik yang terang atau gelap:
~ terang tuk bersiap...tuk bercantek.MyEm0.com.~
~ gelap tuk sleeping beauty.MyEm0.com~

# makanan segera adalah :
~ kiranya aku tak lalu nak makan nasi.MyEm0.com.~

# ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang...
~ tabahkan hati mu wahai sahabat ku..sabarkan hati mu..semoga jiwa mu bisa tenang dan aman dari kesedihan..MyEm0.com~

# Siapa yang anda nak tag...
~ aku nak tag pada sesiapa yang meyayangi diri iniMyEm0.com~
~tak de paksaan..~
~yang penting ikhlas~

i'm flying dis message for angah ku sayang,

terima kasih kerana menjadi salah seorang yang memahami diri ini MyEm0.com
terima kasih kerana menjadi salah seorang kawan didaMyEm0.com...
terima kasih kerana mengingati dida MyEm0.com
terima kasih kerana angah sudi membaca coretan karut dida..MyEm0.com
lastly,
sayang angah selamanya
kini dan selamanya
kawan selamanya....MyEm0.com

4 tunding jari kat saya :

Nurul Ain binti Mohamad Yusop said...

hakhak..tergelak bile bace kure2 comel tu..

d i D a_LittLeBaby said...

ain,

hahhahahhah...bab tu ade pertanyaan kat ctu..(cemel ker?)hahahhahaha

Cik Angah said...

friendship remains and never end..insyaAllah :) thnks krn mnjadi salah seorang kawan angah.. friend 4 ever.. :)

d i D a_LittLeBaby said...

for angah,

ya babeh...of koz...hihihih

Followers

Template by:

Free Blog Templates