** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 27, 2009

..aku yang mencari kedamaian..

dalam ku ngantuk2 ni aku ingin mecari sebuah kedamaian..ceeeehhhhh..act aku windu giler ni kat satu mamat ni..cehhhhh..wink*MyEm0.com...wink*MyEm0.comwink*MyEm0.com

aku rindu ngan dier.tapi mls ar nak cete kan..hihihi..MyEm0.com malunyeee...MyEm0.com

tapi tak pe..ku hadiah kan kat korang petang ni...member2 yang owez aku ingat dan aku nak kongsi ar kat korang...aku dulu tak bertudung..kehh..kehh..kehhhMyEm0.comMyEm0.com tapi dulu la...sekarang dah pakai tudung balik.....MyEm0.comMyEm0.com

tak nak cite panjang2 nate orang bosan lak...


ni norfaizi...
dier member kat poli..
one group...
dier nak kawen on may...

ni kat umah memeng..
dari kiri : ann, aida sari, nana

seribu wajah ku..
cehhhh...

aku dan eva
sebelum bertolak ke miri
cuti2 malaysia
after final exam..
yeahhh
thankz my dear..

wajah ku
yang cantek..
kahkhakakha..
cantek ke...??
MyEm0.com
ni la my bestfren yang mat ku syang
kurindu, ku sayang kamo...
MyEm0.com
ni la family ku
dalam beberapa wajah
cehhhhh....
ikut urutan tu..

p/s: act tak nak wat post agy..tapi tetap terpost entry..
hikhikhikhik

lastly : happykan hari mu dengan kenakalan mu..
MyEm0.com

2 tunding jari kat saya :

ijechan said...

bestnya duk borneo.. le jalan2 tempat best! suka island2 kat borneo. lawoooo lah sangat2!!

d i D a_LittLeBaby said...

ije,

hihihihi..ye la lawa memng lawa..tai kekadang busan gak..

Followers

Template by:

Free Blog Templates