** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 26, 2009

aman rasanya bila.....

pagi all...

hikhikhik.....

bukan ku nak borak ape pon..act tak de niat pon nak buat entry pagi2 bute ne..

tapi oleh kerana ku takut aku busy kan..jadi ku upload entry tuk hari ni...

khas tuk sista-sista kesayangku..

awin dik ku,
nak sangat tengok kan...


haaaa..ni kat depan dewan masyarakat yang selalu kami berkumpul jumpa tuk aktiviti..
tapi pagi-pagi lagi dah buat aksi...
cantik kan awan tu...
bukan awan..
kabnussss...
hihihii..



ni aku dan eva...yang selalu ja ada gosip pasal secret admire..
cehhhhh.....sejok oo time ni...
ni la pengalaman aku...


ni kami yang gila-gila...
memang kami ni suma la berpose-pose ni...


ni time raya haji tahun 2007
wahhh macam lama dah pun kan..
baru ku pakai tudung
selama ku di sana aku nda pernah pakai tudung..
kih..kih..kih..

ni la aku, emy dan rina...
selalu ja bersam cehhhh..
koz durang emy punya group time ni abis dah
tiada da keja...
jadi owes la menjenguk2 aku dan rina...

ni la c aci gumul..
act mo kaC tunjuk yang di belakang tu..
hahhahah...

pagi yang aman..
mmmmmmmmmmmm
pose jan nda pose...

ni la suasana dalam beberapa hari kami di sana
besttt wa cakap lu...
sejok gila ni..
ada lagi kami men-men tiup2
kunun kuar asap di mulut..
memang la sejok kan
terasa mcm di korea..
cehhhhhhh....

aku yang hanya aku
teda orang boleh jadi aku
teda orang boleh melemahkan aku
kerana hanya aku yang bisa buat perubahan itu..

aku dan eva lagi di puncak..
cehhhh
macam naik gunung pulak..
di atas bukit satu umah ni
bawah bukit ni nampak umah kami

ni mula -mula sampai g
di sini
hahhahha.....


ni rina...
awal ni..
samapi0sampai ja terus bergambar ba..
aduiina..

paling best kami dapat keluarga angkat yang best ar..
sempoi...nda kedekut..baik..
adik-beradik kami maC lagik kecil-kecil...
lucu ni...
memang kami p sana mo buat amal jariah
jadi kebetulan aku ma rina satu keluarga angkat..
pastu satu group lagi..
hihihihi..

balik umah
kami masak....
bangun pagi..
arghhhhhhhhh..
malas nya rasa mo buat keja di surau tu...

balik tengahari dah ada makanan..
bapa yang masak..
hahhaah..

sampai sekarang kami maC kontek
tapi sekrang ni jarang dah....
bab balik2 tukar num nya dorang sana
jadi macam mana mo kontek..
hihihih..

okies la dah abis aku mengarut...

2 tunding jari kat saya :

Ajwin Ajeera said...

alaaaaaaaa.
nak jugak!!!!!!!!!!!
hehe

d i D a_LittLeBaby said...

hahhahhahahha...nak jom ar..lame dah ku tak nengok keluarga angkat....hihih

Followers

Template by:

Free Blog Templates