** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 18, 2009

daLam DiLEma.......

salam to all blogger..
hai guy...
hai ladies..
korang sehat tak ni arie?

hope korang sehat2 je...

what story today hah??
what mean dis topic...??

watever..

ni la pix aku kat dalam galeri yang menjadi angan2 mat jenin...
galeri konon...
adoiiii...
tapi best gak kan..
lau ade galeri sendiri..
tempekkan muke sendiri..
seni tu..


ni pulak aku one nite in dis city..(new york)
kalau la aku berada di situ...
alangkah bahagianya hidup.



impian tanpa angan2
tidak akan terjadi..
salah ke betul tu ayat aku tu...
angan-angan tanpa usaha
juga tidak akan terjadi....
usaha tanpa tawakal
juga tidak akan berlaku...
tawakal tanpa doa dalam hati...
juga tidak boleh membuatkan impian kita terjadi..
doa tanpa solat...
adalah sia2 tanpa usaha yang berterusan...

ape je aku mencarut nie....

"..apa yang pasti..
suatu kepastian itu akan menjadi pasti
dan bakal menjadikan suatu kepastian
sekiranya usaha yang pasti dilakukan secara berterusan
maka suatu yang pasti akan menjadi suatu kepastian yang pasti.."

apa kene mengena ngan tak tajuk tu......
ntah la...tulis je tu..

"..sayang...
perasaan sayang diri ini kepada sayang
amatlah bermakna kerana perasaan sayang ini
akan terus mencambah menjadikan kasih sayang kita
semakin erat dan utuh
dan sayang dan kasih sayang ini
akan terus menyayangi diri mu sayang.."

******************************************************************************************************

".. semoga apa yang pasti akan menjadi kepastian tak lama lagi oleh kerana kasih sayang yang kita semai dan perasaan yang ingin terus disayangi dan menyayangi.."

2 tunding jari kat saya :

~ceRRy beRRy~ said...

yang..
ku cam tau jek kat mane nk edit pic camtuh...
ngeh..ngeh..ngeh...
xpe2. bg chance kat kamo berangan ek...
weeeeee....

d i D a_LittLeBaby said...

hhahahha....

of koz la yunk..

jangan la potong jalan nak berangan ni..
ngeh.ngeh.ngeh..

Followers

Template by:

Free Blog Templates