** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 25, 2009

gumbira nya...

selamat pagi warga blogger..

buat kali pertama, aku ingin mengucapkan terima kasih kepada sis danya, sis naniey, sis ynaa, sis lulu, sis along, sis ku wettie cik ifa, sweetie ku ije..amil, sapa2 yang membantu aku dalam menandangani masalah aku ini..cehhhh...
Thank You Myspace Comments
MyNiceSpace.com


aku sayang kamu urang semua...cehhh..ni ari aku tukar channel jap...hihihi..MyEm0.Com aku tau kamu suma sokong 200% kan pasal virus yang melanda di blog ku ni...cehhhhh..virus tu....(berhati-hati dengan virus)

aku dah sedaya upaya membuang virus yang melanda di blog ku ne..so if tetba virus tu datang kembali.....

ada ku kesah!!!MyEm0.Comku kan lawan dengan secukupnya....hahahhaMyEm0.Com yang penting aku happy..mereka (virus-virus itu) happy bersama ku..kerana virus-virus yang bahaya tu dapat mengenali "artis" mereka dengan lebih mendalam lagi...cehhhhhh...keh..MyEm0.comkeh..MyEm0.comkeh..MyEm0.com

best eh ada peminat misteri a.k.a peminat fanatik ne..nda ku sangka ku ada peminat siottt..gila lar....MyEm0.com.....selama ini aku ja yang minat ma urang kan.tetiba semlm aku terfikir dan oh baru ku tersedar..kih...MyEm0.comkih...MyEm0.comkih..MyEm0.com

aku mo ucapkan syabas bete..kerana sanggup jadi peminat misteri ku...ku tak sanggup liat kamu dua or act sorang jadi peminat gelap ku..cehh(mcm kekasih gelap ku plk)kih..kih..MyEm0.Com

ku bagi la kamu dua or sorang yang ni..i wish thankz u...
MyHotComments.com
MyHotComments

bab kamu dua a.k.a sorang tu...menyedarkan aku bahawasanya dalam dunia ni bukan suma orang suka kita..tapi nya kan bukan suma urang bisa kita puaskan hatinya...so aku puaskan hati ku ja la..buat pa aku susa-susakan diri mo happykan orang lain yang teda kena mengena ngan diri ku dan hidup ku..bukan mendatangkan hasil pun layan kamu dua a.k.a sorang ini..baik ada masa nya kamu dua a.k.a sorang tu bagi aku duit..boleh jua aku membelanja ke kedai padini..kah..kah..kah,,MyEm0.ComMyEm0.Com


mbah aku malas kan nulis ini karang kena tegur lagi penulisan bahasa melayu ku nda bagus..karang ada lagi yang mengungkit bahasa melayu ku gagal..padahal ah..dalam diam urang yang mengata tu yang bahasa melayu nya gagal..kah..kah..kah,,,MyEm0.comMyEm0.com

nda pa la...dosa sendiri tanggung kan..jadi la biarkan ea menanggung dosa yang banyak..kah..kah.kah..MyEm0.comMyEm0.com

last sekali aku mo cakap....ada aku kisah...MyEm0.com

7 tunding jari kat saya :

amil said...

saper peminat misteri tuh huhu jelezzzz ler. :)

d i D a_LittLeBaby said...

hahhaha ..ish tak yah nak jelez amml...lau nak jadi peminat ni mesti ar berani tunjuk diri..baru la kita sebagai yang diminati menghargain ya..cehhh

Naniey said...

ececeh....bangga rase erk..hahaha..thats my girl...

~ceRRy beRRy~ said...

u're welcome sweetie :)
take care by urself...
do miss u t0o..

d i D a_LittLeBaby said...

terima kasih sis..n cik ifa..ku sayang kamu...huhuhu..

~AwanDanya~ said...

ha..kan bagus.gune jer tagline akak tue.."ADA AKU KESAH!!!"..mesti dorang akan rase malas nak jadik lalat2 taik kat blog Dida nie lagik..percayalah..krn..tagline ni la yg akak gunekan mase nak menghalau segala makhluk2 perosak yg menyemak kat blog akak suatu mase dulu..skang sumenya dah lenyap..macam nyamuk yg mabuk terkena gas shieldtox..ahaksss

d i D a_LittLeBaby said...

hihihi..mekacih la sis...hihihi...

Followers

Template by:

Free Blog Templates