** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 10, 2009

hari isNin YAng Tak De KEJo..

hai..hai..hai..hai..
hye..hye..hye..hye...
assalamualaikum sume....
heloooo.....anybody home....??!!
e'eh apesal lak ni..

hari sabtu dan ahad tu aku nengok tirai af7..
hahhaha...
cian kat owang sabah tu yang pakai tudung tu....
hahahhaha...
nak sangat masuk af...
tapi akhirnya juri memilih nya kuar..
mungkin bukan rezeki dia..
so terima dengan ati yang terbuka la.
ni tak..
nanges2 sampai nak pengsan..!!
adoiii...
biar butul...
mengharap sangat la tu...
faham2...
ku mengerti..
hahhahahhahhahha!!!

dalam2 dua hari tu aku happy aku murung..aku tension
di sebabkan kemeriahan bergotong royong..
disebabkan dileteri mengalahkan pompuan
nengok the dark knight " batman" tu pon tak kusyuk..
adoii...
bingit telinga..
sempat g aku ambik gambar..
ngeh..ngeh..ngeh....

Check It Out!!
v
v
v
v
v
v

ni memang kes tak de kejo..
.
.
.
.
.
..
.
..
.
..
.
..
.
.
.
.
.v
v
v
v

sume pix ni ku ambik time nengok cite the dark knight..
"batman"
hahhaha...



2 tunding jari kat saya :

~ceRRy beRRy~ said...

ayoyoyo..
dida dok goyang kaki je ek kat umah..
jeles2...huhuhu...
:)

DuNi@Qu said...

hehehhehe..ye la....ari isnin cuti..tak wat pe2 pon..hahahaa

Followers

Template by:

Free Blog Templates