** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 13, 2009

k a D

asslamualaikum dan Gud MurNink ANak-aNak MAlaysia..

DAh BAnGun KEr???!!

lar ni aku dah siap buat keje..

sebelum ape2 dan sebelum aku busy kembali....

biarlah aku bercoret corat kan cni....

semalam aku buka laci solek aku..

aku terpandang dan nampak sesuatu...

k.a.D!!

kad hari raya..?

ya....kad hari raya yang telah lama ku simpan..

kad tu aku tak bagi pon kat owang...
aku simpan..
bab ape??
bab kad tu cantik..cute..sweet..
sO wat pe nak bagi kat owang kan..
gpon aku beli kad tu..
act mmg tuk aku pon..
tok di simpan...



ni pulak kad2 yang diberikan kepada ku..
koleksi aku.. aku tak buang pon.. simpan jer...
terima kasih la kepada pemberi2 kad tu...



thankz

Photobucket

4 tunding jari kat saya :

.kakijalan. said...

aiseh.
tesedih lak tgk kad 2.
ase nk blik kampung je.isk
(padahal duk umh je pon.hehe)

d i D a_LittLeBaby said...

hhahaha...
ye la tu....

yup..aku pun sede gak nengok kad2 tu...

ijechan said...

rindu nak beraya lagi...

*puasa belum ganti. huks

d i D a_LittLeBaby said...

hahhahhaha...ya la...

puse lum ganti g..huhuhu

ari isnin next baru nak ganti!!!

jom ijechan ganti puase same2...

berbuka len2 tempat..hihih

Followers

Template by:

Free Blog Templates