** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 23, 2009

kenapa...


salam to all blogger..

hari ini aku jadi seorang yang pemarah...

huhhhh!!!

hari ini aku tak tahu kenape aku jadi pemanas...

nak naek hangin jer....

ader je yang tak kene....

aku tak leh nak tido semalam..

ntah la aku pun tak tahu kenape...
pusing kiri..salah..
pusing kanan..ade yang tak kene..
sakit tangan la...
sakit kepala la....

adoiiiii...



ni la muke orang tak cukup tido....

huhuhuhuhu!!!

3 tunding jari kat saya :

miss lolly a.k.a luvfareda said...

aduii sis1 await nak marah ness??? coolllllllllllllllllllll!

d i D a_LittLeBaby said...

hihihi..ntah la sis..aku pon tak tahu..tande2 nak cuti2 malaysia kot..hikhikhikhik

d i D a_LittLeBaby said...

ku yang tak leh tido..betul2 tak leh tido...buat2 tido pon tak leh nak tido..so balik ini aku nak tido for setengah jam.

Followers

Template by:

Free Blog Templates