** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 7, 2009

Lelaki POjaAn Qu

salam & mat pagi sume tok follower2 ku...hari ni ku nak coret2 pasal lelaki pojaan ati Ku..hahahha..sape tu...tak de pon hensem mane..boleh la buat ku tak tido mlm..hahhahah...wait!!wait!!jngn salah sangka lu..nengok lu baru tahu nape ku tak leh tido mlm....

1st person
buat Qu tak tido mlm..

kalo la ku dapat ketemu ngan die..
hahahhaa..

hahhaha..ni la dia..pasha uNgu..
giler siot..
dah la cute..
comei lak tu..
hensem siot..

2nd person
yang buat ku gila..
hans IsaaC..
ku minat die ni dah lame...
nampak jer muke dia..
wahhh!!
berkelip2 mate siot.
naseb ku tak pernah
nampak depan2..
boleh gile aku..
3rd person..
this guy..
cHeng eKin..
aku minat giler ngan dia ni
1st person aku suka pelakon hOngKong..
huahuahuha
4th person
c comel aflin shauki..
hahahhaha..
funny dan sangat comei...


5th person..
edison Chen..
hensem ar mamat ni..

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates