** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 17, 2009

>>MEssage<<

salam to all blogger..
tadi aku berkolling2 ngan bestfren aku...

aku nak korang bagi aku nasihat tok nasihat dier..

if lau korang ader besfren yang boyfren nye pasang due kan??
korang nak suru dier just forger dat dat boy or not??

kalau la budak lelaki tu kate give he one year tuk pilih mane satu yang dier pilih...

kalau korang sebagai kawan...

korang tell ape kat bestfren korang tu..

suru dier tunggu or just leave him..??

**********************************************************************************************************************

aku dah tell ngan bestfren aku tu..

dat dier harus bertegas yang dak boy tu tak leh wat mcm tu..
if after tempoh tu dak boy tu pilih pompuan laen..
macam mane lar....
ntah la aku pon tak athu nak advise ape...

act bukan ni nak aku kongsi kan..

tapi kebetulan kan..

so nak minta pandangan la....

*************************************************************************************************************************
okies..balik kepada tajuk sebenar..

aku nak share kat korang dat aku telah lame simpan message-message nie.....ni suma dari kengkawan baek aku la bagi message ini kat aku..tak pernah aku buang...rasa sayang nak buang or delete..kerana message nie sometime bermakna dan mempunyai makna yang tersendiri dan tersirat....

ini diantara message yang ku simpan terlalu lame..

" A gal was sad coz she knew dat da guy she love didn't love her back..year 18r, she saw da guy carrying his doter. she asked, wats her names?he syld sadly n said same's ur's"

"its not wen i luk back at ol d memories n gud times we had dat makes me sad..its when u consider those memories is nothing to u. when they ment everything to me.."

"its a nice feeling when someone u love, loves u return. So, when u know the one u love have special feelingfor u, never let them go coz its rare to find to heart that beat is one u"

ni di antara message from my bestfre....tu je aku nak kongsi...

aku nak smabung wat keje..daaaa


4 tunding jari kat saya :

Naniey said...

hohohoh...so complicated...member adik tu syg tak kat pakwe dier???ssh sgt lau de mslh mcm ni..well bg akk,,akk akn tinggalkan dat boy..coz takkan nak kn tunggu setahun..lau 1 week ke,,1 month ke logik la gak...u know wat...the boys is crazy ha...igt ppuan ni hape..nak wat gitu...geram la akk lau dgr citer gini

d i D a_LittLeBaby said...

YUP...TU LA SIS..ADIK PON KATE MCM TU..LAU ONE MONTH TU BOLEH KITE FIKIRKAN..NI ONE YEAR..LAU DIER TAK PILIH...KAWAN DIK TU..SIA2 LA PENUNGGUAN DIER KAN..HUHUH

Naniey said...

tau takper..len org len cr n pandagan..tp tak suke la laki mcm tu...takde prinsip hdup...tak tegas lansung...

d i D a_LittLeBaby said...

yupp..tu la sis...masalah nye kawan dida ni backing bf die..adik dah tell dier perlu bertegas....ntha la..bf dier ni tak nak lepas kan dier...gpon drng tinggal sekampung..pastu tiada apa2 tanda yang menununjukkan bf dier ni curang..tapi sah2 bf dier ni curang!!tadi dier nanges2 kol dida..huhh....

Followers

Template by:

Free Blog Templates