** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 6, 2009

Qu menCuri kaLi ke -2 ???!!

aku yang ngah dok tunggu kejo..
dari tadi aku tenguk blog cik ifa ku sayunk ni
aku nak wat tag nye...
sebelom aku busy yang terlampau..
aku wat la tag ni..

Qu nak Wat erk tag ni cik cerry berry ku sayunk..
bleh..bleh..blehhh..sile le..(kunun2 cik ifa menjawab)
terima kasih cik ifa..

1) LELAKI NO 1 DLM HIDUP ANDA

my daD..mcm mane Pon keadaan nya..dia bapa aku..
he iS Very imPOrtant in My Life..

2) PERDANA MENTERI MALAYSIA NO 4

tuN Doktor MAthir MOhammad

3) SELEBRITI PLG COMEL NO 1

RoSsa..ku Minat Ngan die..comei je..
kecik2 jek oWang nye...

4)GOSIP DI TANGGA NO 2 SEKARANG

sape di hati mu dida??!!
hahahha!!
ko kapel ngan dia..??!
sape tu..??
jeng..jeng..jeng..

5) KAKAK NO 4

tak banyak
1 jerk akak aku..
ku sayang biaron ku selalu gdh ngan die..

6) TEMAN RAPAT NO 10

sume iNsan yang bergelar kawan aku
sume No 1..

nombor 10 tu my enemy kot..
huhauhauha

7) KAWAN PALING KEDEKUT NO 6

ntah...secret in ma hand..
nate ade kecik ati..
ade ker yang kedekut??!!


8) KEKASIH NO 2 ANDA

No 1 : family
No 2 : ma beloved friend
No 3: insan2 di alam maya
TAPi...
if ku ade boyfren..
HE setaraf ngan Family serta Friend Ku..


9) ARTIS LELAKI NO 1 DI HATI ANDA

HAns iSaac..
hahahhahah!!
if Ku dapat jumpe..
tak tidO mLm kot..
hahhahah!!

10) ADIK NO 3


tak de adik..
ku yang paling last...
young LAdy..


2 tunding jari kat saya :

~ceRRy beRRy~ said...

silakan cik dida ku sayang..
hehehe...
ku menyahut panggilan kamo nih..
ngeee~~~

DuNi@Qu said...

hehheheh..da siap pon cik ifa...

Followers

Template by:

Free Blog Templates