** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 12, 2009

suatu petang......

di suatu petang yang indah!!

jeng..jeng..jeng...

macam iklan kat radio labuan lak...

sunyi tanpa mu..
sunyi tanpa sakat mu..
sunyi tanpa msg dari mu..
sunyi tanpa ko ..
sunyi tanpa gelak ketawa mu..
sunyi tanpa luahan ati mu..

oh....


pada sayang2 ku sekalian..

*cik ifa*sis naniey*dik non ku sayang ynaa*adik ku awyn*
kemana korang hah!!

for dear ifa,

jangan tension2 wat assignment tu!!
senyum sokmo erk...
u can do it babe...

for dear sis naniey,

busy erk..
dida pun busy gak!!


for dear dik non ynaaa,

ke mane aje ko ilang ni dik non!!
tak kan ko pun ambik result spm kan..
hihihihi..


for dear sis awyn,

ni lagi hah!!
ke mane je ko ni awyn..
balik umah!!
merayau je la...

sekian...

petang yang sunyi kabar dari kalian...

tapi
terima kasih

tuk

*cik sis lulu* XoXo* zawana*
kerana menghiburkan hatiku dikala aku kesunyian tanapa mereka..
yang owez buat semak kat blog ku..
ngeh..ngeh..ngeh...



5 tunding jari kat saya :

Naniey said...

hahaha..ooo..hohoho..sis bz lorh..sok sis bz..de teje ckit yg perlu diselesaikan...so jmp sis mgu dpn k

~ceRRy beRRy~ said...

hohoho...
cian kamo dida..
adeyhh..rs bersalah plak nih..
xpe2..kang sume keje ku beres kite weng2 cam dulu ek...
zazzz...!!!

DuNi@Qu said...

hehhehe...for both of u...

takecar...bz..bz gak...tapi kesihatan kene jage...

LuLu said...

oh sis dida :) aku sebagai pengacaumu akan tetap setie mengacau mu wakakakkak! :D syg sis dida!

d i D a_LittLeBaby said...

hahhaha..owh sis lulu...aku sentiasa mengalu-alukan ko buat semak..hahahha

Followers

Template by:

Free Blog Templates