** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 18, 2009

.....TERiNgiN....

tadi aku bace lek ape yang aku jawab sal soklan cik princess blog tu..aku teringin nak jawab lebih lanjut satu soklan tu....

"Kalau kita tak pernah bertemu, bagaimana kehidupan kamu sekarang?"

aku renung..aku tenung...dan berfikir sejenak..
kalau lah kita tak pernah bertemu....alangkah bahagia nya hidup ku...
kalau lah kita tak pernah betemu...aku tak risau dan kecewa terhadap diri mu..
kalau lah kita tak pernah bertemu..aku tak pernah rasa mengharap dengan diri mu...
tapi sume tu hanyala mimpi impian semata-mata...

realitinya..hakikatnya...kenyataannya...

kita pernah bertemu..
kita pernah bergurau senda..
kita pernah gelak ketawa bersama..
kita pernah bergaduh...
kita pernah mencipta kenangan bersama..(pehhhh)

tapi lastly aku yang terluka...
aku yang kecewa....
aku yang menangis...
aku yang sedey keseorangan...

bagaimana kehidupan ku kiranya aku dan kamo tak pernah bertemu...?

my life is happy..being happy when i dont know who are u...
my life is "kosong" tanpa bayang-bayang dari mu..
my life is owez happy and i owez smile ol the time when i stay with my buddies..
i dont talk about u again..and again...

wah ni dah lebih...hahhahhah...mcm ku tak percaye je..

okies aku dah abis ber"drama dramatik" di entry kali ini..so aku dahulukan dengan salam..dan akan bertemu kembali di laen entry....

4 tunding jari kat saya :

princess_elaisya said...

maksud "kamo" tuh saper dek????

sys ker??? huuuu....

^_^

d i D a_LittLeBaby said...

bukna ler..bukan sis...

ijechan said...

kenangan tercipta? phewww jiwang! =)

d i D a_LittLeBaby said...

hahahhha..kenangan tu kenangn la...hahahha....

Followers

Template by:

Free Blog Templates