** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Apr 2, 2009

! aku harus lakukannya..!

selamat pagi sumeeee...
gud morning sumeee...
buka mata....senyum...rasakan keamanannya..dan kedamaian..

hari ni 02 april 2009
aku harus melakukan nya...
aku nak buat tag tuk korang sume..
lame dah rase nye aku tak buat tag tuk korang....

rules og de dida's tag :
senang je..
tempekkan satu pic yang paling cute sekali..
and jawab soklan tag yang diberikan...

selamat mencuba..

1 ! pernahkah anda di tipu (ditikam dari belakang) oleh sahabat baik anda !
~ pernah kot..siapa?kenapa?biar menjadi rasia hidupku ~

2 ! give 5 person yang akan membuatkan anda menangis !
~ ayah, mama ~
~ my beloved sista and my beloved bro ~
~ my bestfren ~
~ insan-insan yang kusayang ~
~ c musuh ketat ku ~

3 ! cinta adalah......!
~ love is love...tidak sama dengan sayang...tidak sama dengan suka~

4 ! kalau anda terjumpa 5,000 hinggit apa akan anda lakukan !
~ aku akan bershopping sakan..cehhhhhh ~

5 ! kalau diberikan pilihan anda siapa artis yang ingin anda ketemu !
~ hans isaccc...~

6 !berikan 2 perkara tentang si pemberi original tag ini..INGAT YANG ORIGINAL TAW!! !

~ seorang yang manja dan degil ~

tag ini ku berikan kepada :

~ sis danya a.k.a puan zunita ~
~ sis naniey (after balik dari bertunang mesti jawab k)
~ sis awyn ku sayang ~
~ sis ynaaa yang ku rindu ~
~ cik ifa yang comei ~
~ sis ainnaaa yang duk kat labuan ~
~ sis eyena ~
~ sis yana yang merindui hubbynya ~
~ sis miss lolly yang dah baik demam ~
~ miss farah ~
~ miss bibiey ~
~ miss taty ~
miss along ~
~miss ije ku sayang ~
~ sis ku lulu ~
sis ku inn ~
~ sis ku nadia ~
~ sahabat ku angah ~
~ miss nani ~
~ nana ~



0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates