** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Apr 8, 2009

::: aku yang punya keinginan :::

petang seme..
now aku tunggu paper kuar dari printer..
so dalam masa menunggu tu
aku layan blog jap...

ape kes aku wat entry mcm tu..
ya..seme insan di muka bumi nie punya keinginan...
bermacam2 keinginan
berlainan jenis keinginan...

aku juga m'inginkannya..
seperti insan2 lain
aku juga ingin rasa disayangi..
aku juga ingin rasa dicintai..
aku juga ingin berkasih sayang
cehhhh..

tapi aku bersyukur
sampai di saat ini
aku punya kawan2 yang menyayangi
yang mencurahkan kasih sayang kepada ku..
aku sayang kawan-kawan ku...

mungkin kesunyian di hati ini
tiada siapa yang tahu..
mungkin keinginan di hati ini
tiada siapa yang ingin mengambil tahu
mungkin keresahan di hati kecil ku ini
tiada siapa yang ambil peduli...
tapi YAKIN DALAM HATI KALIAN
kalian juga ingin mengetahui apa sebenar yang berlaku
tapi
AKU TETAP INGIN MEMBERITAHU
APA YANG BERLAKU DI HATI KU..
APA KESEDIHAN KU..
DAN YANG PALING PENTING
WHEN I'M HAPPY I WANT TO TELL ALL PEOPLE
IN DE WORLD
DATZ I'M HAPPY..
BUT IF I'M SAD
AKU CUBA SEDAYA UPAYA KU
UNTUK MENYEMBUNYIKAN KERESAHAN HATI INI
UNTUK MENYEMBUNYIKAN KESEDIHAN KU...
AGAR KAMO TAHU
AKU SENTIASA OK..
AND I WILL BE OKAY..

"..setiap pada yang berlaku
pasti ada hikmahnya..
setiap kesedihan di hati ku
pasti akan berjaya aku ubatinya
kerana aku TIDAK MAHU KAMU BERSEDIH KERANA KU.."

6 tunding jari kat saya :

asna cute said...

Dida doa byk2 semoga dapt jodoh cecepat yea... jgn putus asa tau~.

Eh betul ker ada kaitan nie? hehe asna rasa mcm 100% betul jer =)

Happy or sad.. let share with us okey~

d i D a_LittLeBaby said...

asna,

wink..wink..wink..

hahhahah..nak kate betul sume...70 percent ar..hihihihi..ape2 pun terima kasih erk..hihihih

Cik Angah said...

wa....cik angah akan doakan yg terbek tuk kwn cik angah sorg ni ;p

ijechan said...

life is short to be unhappy!

♥ miSz FaRaH™ ♥ said...

dida...sabo k..
dugaan sume nih..
doa banyak2...
i'll owez support u..
hhuhuhu...

btw..tggal sehari nk intebiu kan..
gudluck..all da besh~

d i D a_LittLeBaby said...

ck angah,

hihihihi....thankz...sayang angah..

cik ije..

ya....betul2..

miss farah,

ya...takutt giler ne....

Followers

Template by:

Free Blog Templates