** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Apr 3, 2009

::: bila bosan telah melanda diri :::


pehal lak ni...adoii..bosan lak..tetba nie....huhuhuh.....ape2 aje la..bila busan dah melanda diri..malas pun menjadi2..adoiiiiii..ni la ni nak titun je...

pehal pulak tetina ade gambar f4 ni..hahhaha..adakah aku peminat f4..hahhhaha..ya..aku bukan peminat fanatik f4..tapi aku peminat fanatik hu zei lei.....cehhhh..aku tak taw la name sebenar dier tapi aku suke nengok dier kat meteor garden...hihihih..comei je ku rase..



ni pulak adik2 f4..hahhahha..pehal pulak nie...ni budak2 boy over flower...hihihi...budak2 ni bekalon cete boy over flowers..hihihihi..aku suke nengok juhi....hihih..and two hensem guys...hihh...ntah sape name dier tu..dua orang tu sebelah kiri...dua2 sebelah kiri..yang tengah tu junpyo...suka gak ngan dier ni..tapi eksen je..huhuhu..cehhhh mcm ar dorang kenal aku kan...aku suke nonton drama doorang nie...dorang ni asal dari korea..f4 asal from taiwan...


dari kiri : aku tak taw name dua orang ni, junpyo, jande, juhi..

okay la..takat ni je...

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates