** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Apr 16, 2009

episode kedua ::: blog :::

entry tuk inn and yang lain..
hihihih :)
jangan marah erk dik..
smile dulu..
cakkkkk :)

sebenarnya tiada apa-apa pun...
saja-saja ja nak tulis entry ini...
emmm...(berfikir sejenak)

apesal ngan ko ni dida..
memandai ja mo complain - complain
blog orang lain...

aku menjawab dengan nada sayu
tiada la, mana ada complain..
bagi pendapat saja.
huhuhuhuh :(

for inn,
sis minta maaf k..
if sis terbuat inn terasa hati...
sebagai seorang hamba aLLah yang lemah
sis mengakui kesilapan itu..
(malas nak panjang-panjang, nate terharu lak inn..)
hihihi :) smile dulu...

p/s : terharu mak aku if dia dengar aku ckp macam ni..

for all yang follower,
aku akan cuba pertahanan kan
cehhhh..
takde la..
gurau aje...

lastly,

where are u my dear LuLu....

5 tunding jari kat saya :

Amilrash said...

sabar2... salah faham jer tuh...

inn said...

tak terasa cuma sedih sb anonymous tue..entah lah.

oh lulu chumel dye sabtu lepas ade interview uitm.hehe.
dye jarang blog sb internet dye rosak.

miss her right?

d i D a_LittLeBaby said...

for amil,,

dah ok dah..tak de ape2 pun..

d i D a_LittLeBaby said...

for inn,

anonymous tu??nate sat akak g jenguk dier..hihihi..

yes miss her...

atty's said...

selamat hari jumaat dida..

Followers

Template by:

Free Blog Templates