** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Apr 9, 2009

::..just for my youngest sista..::

salam
aku baru abis mkan..
kahkahkaha..
ari ni aku nyer keje
slow cket...

erm nie tuk youngest sista aku
aku mane ade adik wei...~~~
aku le yang bongsu sekali...
3 orang je wei~~
kiteorang adik beradik..~~
mane datangnya adik ko ni dida..
hahahhahhaha..

adik ku ni datangnya
dari dunia blogger..

hanya untukmu Noor Ajwin Ajeera..,
sedap dan cantik sungguh nama yang diberikan ini
kepada mu ye adik..
wat akak jeles je..
ceceehhhhh...
adik cakap adik bizi...
and u said sorry to me..
for u
akak faham dan mengerti wahai adik ku
akak pun bizi gak...
sO jangan rasa akak marah erk..
tak marah pun...
jangan rasa terase ngan ape yang akak cakap..
aku ade cakap ape2 ker?
hahhahha..
tak de lah...
akak sayang Noor Ajwin Ajeera okei..

4 tunding jari kat saya :

mEiZ AraNda said...

wahh dapnyer nama dia...;p

d i D a_LittLeBaby said...

meiz,

a'ah..tu la pasai..hihihih

Ajwin Ajeera said...

hehe
tq sis..
sayang sis jugak!!!
terima kasih byk !!!
rasa nak nangis je.
hehe

d i D a_LittLeBaby said...

for awyn,

hihih..jangan nangis sis....nate akak ikut sekali..

Followers

Template by:

Free Blog Templates