** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Apr 7, 2009

:: kebiZian Ku :::

salam sayunk dari ku

hari ni aku amat bizi sekali..

cehhhh..
padahal menyempat gak menjenguk blog...
kihkihkih...

aku perlu siapkan before friday
report progress for projek iks...

friday i want to go interbiu
if i siap awal..
i akan kembali bersama korang pada ari jumaat tu...

nate i update lagi k...

yang nak exam tu: gud luck k..
wat sehabis baik...
jawab dengan tenang..


yang bizi ngan keje tu : wat keje, jangan nak berblogging jer..hihihi



4 tunding jari kat saya :

Cik Angah said...

wah..sesuai bebenor dgn angah..exam hujung bln ni :)

asna cute said...

kot nak blogging gak boleh? hehe All the best Dida for the interview nti update story ek~
=)

Naniey said...

good luck 4 ur itview

d i D a_LittLeBaby said...

angah,

ya gud luck angah...

asna,

ok aje..

sis naniey,

thankz..takut wei..

Followers

Template by:

Free Blog Templates