** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Apr 2, 2009

:::: kesunyian ::::

kesunyian membuatkan aku mengenang kesah dulu-dulu...kesunyian membuat aku kerinduan..kesunyian membuat aku teralpa seketika...kesunyian membuat aku ingin menangis...kerna kamu....

kesunyian di kala ini membuat kan aku terfikir..sampai bilakah kita akan hidup begini..dalam dunia blogger?? adakah suatu saat nanti kita akan meninggalkan dunia blogger?? kiranya kita meninggalkan dunia blogger...kenapa??apa sebabnya?ohhhhh ku tak pasti apa sebabnya....

kesunyian di kala ini membuatku mengenang kesah aku dan kamu...mengenang gelagat gila-gila aku dan kamu..ohhhh tidak ku sangka secepat ini masa mencemburui kita..secepat ini masa berlalu....

kesunyian tanpa kamu menemani ku membuat kan aku rasa rindu yang amat..kesunyian itu membawa aku kesyahduan kerinduan kepada kamu...adakah kamu merajuk dengan ku....adakah kamu menipu aku..adakah kamu sengaja membuat aku kerinduan menunggu kehadiran mu siang dan malam tanpa rasa jemu..dan akhirnya sunyi yang menemani ku....

apakah kita akan terus menerus menipu diri sendiri...apakah kita terus menerus akan menyembunyikan diri dalam keadaan yang tidak mengenal antara satu sama lain..apakah kita tega berbuat demikian?? sanggupkah kita membiar perasaan kita sendir terabai hanya kerana kita ingin mengaja hati insan -insan yang terlalu berharga kepada kita...??

kesunyian itu membuatkan aku terfikir dan berfikir...
di dalam kerinduan aku ingin sekali memeluk kamu...

4 tunding jari kat saya :

leena said...

uh?? rindu sape nih?? hehe...

d i D a_LittLeBaby said...

leena,

hihihi..rindu ngan kawan2 yang menemani mlm2 ku...

asna cute said...

Jum kita peluk2 dia~~~
meh sni meh hehehhe =)

d i D a_LittLeBaby said...

for asna,

hihih thankz erk....

Followers

Template by:

Free Blog Templates