** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Apr 17, 2009

kisah aku dan along arman..

sebelum aku berkemas nak balik..
aku nak tinggalkan ni tok korang..

story start begini..

along : dida dah mkn??
dida : dah tadi sekrang ni pun tengah mkn pisang goreng..
along: nak..nank juga..
dida :nak ker??hihih..nate dida antar burung putih merpati k..
along : amboih.. ikut along ek? hehehe..
dida :
hihi...ya..tunggu taw..takut buruh puhit merpati dida tersesat..hih
along : huhu... suh la die pakai baju kalis peluru..
dida :
hahahhaa...tak de la....mane leh bagi dier pakai..hihihihnanti dier jatuh...tak leh angkat..hih
along : alaa.. dida cari la yg ringan².. hehehe...
dida :
hahahhah..ye la tu..tak nak gak...tenguk ar mcm mane dida nak urus dier nate..if tak smepat hari ini esuk pagi ar dida suru dier jalan erk sis...mayb dalam petang or sebelah tengar hari sampai ar dier tu...
along : alah... lamanya.. kempunan la sis... huhuh..

sekian

motif :
boleh erk mcm ne...
ade ker ??
lu fikir la sendiri....

hihihih :)
smile...:)

2 tunding jari kat saya :

Amilrash said...

jg diri bebaik... sy syg kamu.. :)

d i D a_LittLeBaby said...

amil,

hihih :) ok je...:) sayang??

Followers

Template by:

Free Blog Templates