** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Apr 6, 2009

~ kisah di ujUng miNggu ~

salam sayang dari ku untuk kalian.. seperti yang kalian tahu.. dalam beberapa hari last week aku kesunyian... kesunyian tanpa kwan2 di sisi ku.. kesunyian di tiap mlm2 ku.. tapi.. seperti besa.... kiranya aku kesunyian.. aku tak lepas dari melakukan sesuatu besa.. iaitu.. mengganggu tidur dan mengganggu masa kwan2 ku.. dengan menghantar message kepada mereka... so, aku tak mengucapkan gud morning seperti hari2 besa kepada korang.. aku nak tukar jap... jadilah, "...selamat pagi anak malaysia..." waaaa....MyEm0.Companjang nya mukadimmah aku nie kan.. bagus nya tim einterbiu aku menjawab mcm nie... huhuhhu..takutnya... kemarin, kiteorang ade gotong royong membersihkan halaman umah aku.. koz my sista, satu2 nya akak aku nak kawen dah.. hihihi...MyEm0.Comso terpakse la membersihkan umah pastu nak dirikan tiang2 tuk khemah... teratak tuk basuh pinggan mangkuk.. tempat memasak... tapi kiteorng tak ar melakukan kerja yang berat2.. kihkihkih..MyEm0.Com tapi kiteorng memsak.. abis je masak... terus g nonton tV.. kihkihkih.....MyEm0.Com pastu mcm besa la.. tidO. jam 3 p.m dah mak kC kejut balik... baru titun jam 2 p.m.. huhuhuhu..MyEm0.Com makcik aku datang... tenguk ape2 yang patut ar.. pastu sambung balik wat keje... dah abis ku bercerita.. kahkhakaka..MyEm0.Com tak best langsung kan.. uhuhhuhu.. ni la pix aku sorang je...

>>>>>>
<<<<<<
v
v
v
v
v

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates