** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Apr 2, 2009

sengal nye....

petang sume...
dah lame rasa nye aku tak mencarut kan...
hahhahaha......

erm sengal ar ngan tenet kat opis ni..
lambat nya connect..
huhuhu..
nak edit pix pun susa lar....

huhuhuhuh...


5 tunding jari kat saya :

atty's said...

rasa ari nie server mmg tahap sengal..

asna cute said...

Ha~ apa kata dida sumbat PC to dlm tong sampah pastu minta bos belikan baru hehehe

d i D a_LittLeBaby said...

dear kak aty,

ya..tul tu...

dear asna..

hahhahah...ok gak tu idea tu...nate ku try..

hahhahah

~ceRRy beRRy~ said...

lambat cam siput ke??
hehehe...
xpe2..
klu die wat2 lmbat agy..
senduk je 10x ek~!!
ngeh3....

d i D a_LittLeBaby said...

cerry berry,

hihihi..ya nate ku senduk je...

Followers

Template by:

Free Blog Templates