** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Apr 16, 2009

:: tag dan award from Gadis di Sarang Chenta ::

salam haii all..

aku dapat award from gadis di sarang chenta

rules of the award and tag :

syarat~syarat menerima award ini


1Pastikan jantina anda adalah perempuan

2
Copy badge sebagai award anda

3
Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan

4
Pass kan award ini kepada girl-friends anda


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

1>>> ya sudah tentu saya pompuan kerana saya seorang budak yang comei..kahkahkahaha..
p/s : andakah anda perasan tentang hal itu ??

2>> uda ku lakukan..

3>> kenapa aku bangga jadi pompuan??
# 1st. bersyukur dengan kurniaan-NYA..
#2nd. KErana pompuan senang tuk bergauL dengan sume orang termasuk mak nyah..LELAki??Boleh ker??
#3rd. kerana perempuan dilahirkan menjadi seorang yang lemah lembut dan penyayang..kahkaha...
#4th. kerana perempuan itu adalah sesuatu yang akan buat lelaki menangis..
p/s : betul ke ni..aku hemtam je ne..
#5th. kerana seorang perempuan itu akan diberi kehormatan yang paling terbesar oleh anak2 nya..kerana syurga di telapak kaki ibu...
#6th. bestnye jadi seorang perempuan keran aperempuan bebas tuk berpegang tangan...lelaki?mesti pelik semacam je kan??
#7th. perempuan boleh bergaya dan memakai warna apeje..bebas mengayakan fesyen2 terkini..lelaki??macm tu je kan??

dah siap.....
thankz ya..

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates