** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Apr 11, 2009

:: tak tahu :::

hai bei...wat pe tu bei...adoiii..aku kehabisan idea ne..so aku mencoret mencarut sesuka hati la erk..so saper2 rase tak nak bace..tak nyah bace...chat je..kihkihkih..

aku nak tukar layout ne hah!! tapi aku tak pandai le..aku nak tukar jadi cantik agy ar...tapi tak tahu mcm mane..aku nak buat layout yang simple....tapi tak tahu mcm mane..aku nak yang simple je....sesimple mungkin..tapi tak tahu macam mane....

aku nak wat layout yang ade muke aku..tapi tak tahu mcm mane...aku nak wat layout yang comic nye..tapi tak tahu mcm mane....huhuhuhu...

okies la bei..aku nak try agy..daaaa

2 tunding jari kat saya :

Cik Angah said...

hi dida,,,nk tuka layout ke syg?yg ni pun dah ok...hmm...hehe..mcm2 lah dida ni..TAK TAHU..hehe..

d i D a_LittLeBaby said...

cik angah,

hihihihihihi....

Followers

Template by:

Free Blog Templates