** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

May 8, 2009

award from cik farah kiter...

terlampau bz nak tukar layout...
terlamabt lak nak publish award cik farah kiter ne...

terima kasih erk cik farah bagi kiter award..



kiter terharu sangat cik farah bagi kiter award..
lame dah rase nye tak bagi follower ku award..
kahkahkakakaka...

sayang cik farah...



p/s : siler abaikan entry ni if geli (dengan perkataan kiter)

2 tunding jari kat saya :

♥ miSz FaRaH™ ♥ said...

hehe...thanks yayunk...
sudi amik award tuh...
mwahhh

d i D a_LittLeBaby said...

miss farah,

ok je....rindu ngan u..

Followers

Template by:

Free Blog Templates