** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

May 14, 2009

FLy FrOm Cik Ifa To Cik Dida..

dah lama aku tak tempek award kan..

kepada sesiapa yang memberi ku award..
nanti akan ku tempekkan..
okai...



copy award dan letakkan dalam blog anda:
~~ done ~~

nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini:
>> comei sangat <<
>> dia rampas aaron aziz ku..tak pe2...<<
>> dia seoranng yang giler...<<
>> dier seorang yang setia menunggu kepulangan abg tercintanya..<<
>> dier seorang yang tangkap jiwang<<


nyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award sepenuhnya :

# nama penuh ku aida sari binti iraman...tapi kat umah aku dipanggil dida...member panggil did's n gem...nama selalu ku guna..adek, littlebaby..
# aku seorang silent lover
# aku seorang yang baik hati..** kahkahkaha **
# aku seorang yang manja
# aku seorang yang kuat marah...panas baran la katakan..
# suka merajuk tak pandai memujuk..
# suke giler ngan pasha ungu, aaron aziz dan hans isaac..
# minat giler ngan nama-nama di atas..
# aku seorang kawan yang suka bergosip...**khakhakahkhaa**
# aku seorang pendengar yang setia...Gud listener..
# aku ingin menjadi anak yang baik...

pilih 10 penerima award seterusnya dan describelah tentang mereka:

# dida lum terfikir nak bagi sape...
nanti update lagik..

NEw UpDAte :

aku nak berikan award ni kepada :

@ adik ku awyn
@ adik ku nurul..
@ sis LAdy Z..
@ Ain
@ NAdd
@ cik Mira
@ amil



2 tunding jari kat saya :

~ceRRy beRRy~ said...

hehehe..
thanks dida..

ya..ifa mmg gila~!!
gilakan aaron aziz ngan incik slamo...kekekeke..

d i D a_LittLeBaby said...

cik ifa,

hahahhahah...weweewwee...

ye la tu..tak leh aaron aziz..aaron aziz dida yang punye.....

Followers

Template by:

Free Blog Templates