** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

May 21, 2009

masanya nak tiba...

haaaaaaaaaaaaa...masanya nak tiba dah..aduiii..macam mana nie.....haaaa..takutnya......

cool..cool..cool dida..relax..jangan gelabah....apa kes ni...

okies esuk dida ade interbiu..so petang nie cik dida tak on9 k..kerana cik dida berada dalam feri....buat pe cik dida kat dalam feri tu...alahaiiii...
jam 1:30 petang nie dida bertolak ke menumbok andthen terus g kk..so

wish me luk..

nanti akan ku laporkan keadaan ku nie..

relax dida..steady je....

2 tunding jari kat saya :

~ceRRy beRRy~ said...

gOOd luck dida..

all the best tO u =)

d i D a_LittLeBaby said...

thank cik ifa,,

ku telah berjaya melalui sesi itu..!!!

yeahhhhh..

Followers

Template by:

Free Blog Templates