** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

May 27, 2009

miss LolLy ANd ME..

salam to all blogger and silent reader..
tahnkx koz sudi jenguk blog aku yang tak semengah nie..
kahkahkahkahak


miss lolly,

how are u??
how ngan my temok lalink??
kakhakhaka!!!
die dah sehat sepenuhnya ka??
kim salam kat dier??
rindu ar nak bergosip ngan ko..
kahkahkahka....
cepat2 update blog ko tu...

for me,

jangan biarkan rindu itu membuatkan mu sedih..
jangan biarkan hati mu itu terus terusik dengan rindu itu..
jangan biarkan perasaan itu mendera hati mu...
jangan biarkan perasaan itu berlarutan
kerana hanya kau saja yang tahu
kerana kau sahaja yang punya perasaan itu..

tabahlah wahai hati..
sedar lah cik dida
hanya KO sahaja yang mempunyai perasaan itu!!

4 tunding jari kat saya :

miss lolly a.k.a luvfareda said...

kehkhe.. sowi did. entry tbaru dlm pmbikinan. tggu kmnculannya hahahaha.

lol bz sket.. so xley nak chat ngan kamoo manyk2.. sob2.

sekadar bbalas msg kat sni ok kan sayang?

temok makin ok, mulut die xbhnti2 ckp skng nih. huhuhu. tadik baru p tgk dia.

[yAN!e][pUTraJAya] said...

rindu sering membuatkan kita mengalirkan ayaq mata
huhuhuhu

(^_^)

♣♣ Yanie Putrajaya ♣♣

d i D a_LittLeBaby said...

miss lollypop ku sayang,

erm its ok..nanti ku jenguk belog kamu...erm update mantop2 ckit erk..hihihih..erm owhhh manyak mulut erk??kahkahkaha...penat melayan tu miss lollypop..hihih..tak pe orng baru nak sembuh sepenuhnya mmg macam tu....hihihihi :)

d i D a_LittLeBaby said...

sis yanie..

ya rindu itu kadangkala buat kita ingin mengalirkan air mata...

rindu itu juga buat kita kuat ketika berjauhan..

Followers

Template by:

Free Blog Templates