** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

May 21, 2009

shOuLD i??

pertama sekali aku ingin memohon maaf kiranya
mana-mana entry aku
menyinggung mana-mana pihak...
kerana semua fakta dalam blog aku ini..
adalah rekaan semata-mata dan luahan perasaan ku..
tiada kena mengena antara yang hidup atau yang mati...

********************************

i think i want to rest my mind from bloging...??
should i??

bukan sebab aku tak de idea
or
dah bosan...
tapi aku sendiri tak tahu kenapa aku berfikiran begitu...
huk..huk..huk..

terima kasih atas semuanya..
terima kasih segalanya..
terima kasih kerna mengunjungi blog page ku yang tak seberapa ini..
yang sarat dengan angan-angan..
yang sarat dengan luahan perasaan
kata-kata puitis..
terima kasih kerana menjadi reader ku yang bertauliah..
terima kasih kerana menjadi follower ku yang setia...

aku sayang kalian semua...

inilah Glitter Words


2 tunding jari kat saya :

Cik Angah said...

dida...x payah lah nak stop 4 not blogging...

just do watever u wanna do..

angah akan sokong..k? (:

d i D a_LittLeBaby said...

hihi..tak de la nak stop angah...tapi just rest for few day or month..hihihi :)

Followers

Template by:

Free Blog Templates