** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

May 14, 2009

SileNt MeAning...

selamat malam reader..
dah makan malam ker??
aku lum lagi..
kahkahkahahaha
kerana sekarng waktu petang....
kaahkahkahakhakak...

aku sebenarnye malas nak tangkap jiwang...
miss lolly..
*** aku tak jiwang la....tapi owez bagi nasihat kat kawan-kawan aku pasal kehidupan **
sO...kenal aku pasti kau akan taw kenakalan ku...
now aku nak ber"nakal-nakal" lu...

Check It Out...

what The Stroy For ToniGht...
silent MEaning??? MyEm0.Com
LAyan JE...
faHAm...faHAm...
TAk FAham....Sudahhh....

cerita di suatu petang..

A : bosan la....
B : p la main guli....
A: guli????
B : a'ah la...tak kan nak main pengatin-pengatin...
A : hahhahahha....tak de teman la....
B : lar...cari la teman....tak best taw main sowang-sowang.....
A : hahahhaha...giler ko nie....

30 minutes kemudian...
B : buat pe??
A : baru lepas main guli....
B : owhh..amcam?? best ke??
A : best..penat giler wei...
B : owhhh ok la tu....tak pe sesekali ilangkan rase bosan ko tu..
A : ye la tu..giler siot..asyik aku je kalah..kat bawah....
B : hahhahahhahha...MyEm0.Com

senyap kejap...

20 minutes kemudian..

B : weii..ko buat pe nie....
A : tak de wat pe..baru habis makan lollypop...
B : hahhahahhaha...lar...tak ajak pun...
A : ishh wat pe nak ajak....tak kuase aku nak ajak ko makan lollypop...
B : hahhahha..ko makan sape nye...
A : kuang..kuangg..kuangg..MyEm0.Com
B : hahhahahah...erm ade2 je ko ni kan..
A : ade orang bagi ar lollypop nie...orang tu balik2 tenguk aku..tetiba bagi aku lollypop...hahhaha....
B : ape rase?
A : ermm... rase orange...sodap...
B : lalallalalallalala..MyEm0.Com

sekian dulu cerita ku ini...

silent meaning....

4 tunding jari kat saya :

miss lolly a.k.a luvfareda said...

apakah?

hehe.

owh. lollypop ae?

fido dido nak lollypop?

meh nak sekeh dulu.


agaggaa.

dida jiwangggggggggggggggggg. larikkkkkkkkk.

d i D a_LittLeBaby said...

hahahhaa..

nak lollypop..tapi bukan dari miss lollypop..hahahahhahhahahah...

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hihihi.

same gak tu.

cume tambah miss je kat depan..

kamoo mahu aku?

hahahha.

d i D a_LittLeBaby said...

lollypop.....

tak yah nak mengaku lollypop..u dont know silent meaning..nyesal nanti mengaku lollypop..hihihihii :)

Followers

Template by:

Free Blog Templates