** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 19, 2009

award from dik daus

ANUGERAH BLOG MESRA MATA:DAUS ENTERTAINMENT:http://daus.via.my

award ni di berikah oleh dik daus..

adik daus ni akukenal 1st time kat blog sis naniey
hiihihih :)
aku ingat mule2
abg2 dik daus nie
rupenya
adik lak..
hahhah!!

penerima seterusnya yang bertuah adalh..

1. cik manis
2. adik nurul
3.sis zahra..

okai
done!!
terima kasih erk dik daus...

4 tunding jari kat saya :

~cik manis~ said...

wah, thnks kakak
:)
dh lame xdpt awrd2 ni.
hehe

mEiZ AraNda said...

hehheeh
cantik award dia...sehat je...dida sehat?

d i D a_LittLeBaby said...

dik manis,

hihi :) ok je..ur welcome..tak mo nangis2..erk..ape kes nie..hahha

d i D a_LittLeBaby said...

sis ninie,

hahhaha..cantikan uniq..tapi cantik agy dida kan?hahhah!!pasan lak..hahha...dida sehat..

Followers

Template by:

Free Blog Templates