** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 17, 2009

before i back...i want opinion!!

new update!!

korang semua pasti taw about kisah cinta aku yang tak berakhir
yang tak mungkin berakhir..
so aku nak tanya la kan..




adakah aku patut just foerget my feeling..??
adakah aku ni tak layak tuk dia??
adakah aku ni takyah fikir pasal hal itu?
buang masa dan tenaga ja kan??
adakah aku patut teruskan jadi pencinta dalam diam??




dan




mungkin kah aku patut tell him???
ohh!!nooo!!!
mungkin kah aku patut menangis lagi kerana dia??
waaahh sayang gila aku ngan ko kan....??
mungkin kah aku patut cari je laki lain..
patut ker???
mesti ar cari insan lain yang sayang aku kan...





okai la..
kamu diberi tugasan k...
harap dengan bantuan kamu semua
follower ku
silent reader ku..
visitor ku...
membantu memulihkan keadaan ku
yang sungguh penyayang ini..
khakhakakahka!!!

6 tunding jari kat saya :

ije said...

bagitahu, xrugi. ehe. tapi ije xkan btau sape2 yg ije suka dia. ehe. diam2 je. malu woo. =)

tapi x rugi pun btau. betul!

여자 이니까® ☂[x]O[x]O☂ said...

hmmm
xoxo x tau nak kata apa coz x tau ceta sbnar..
hahahah
tp still mo nyibuk kunu2 tau.. ;p

d i D a_LittLeBaby said...

dear ije,

thankz sudi koment entry ni..kehkehekehek...

nak bagitaw??nak jugak!! tapi malu ar..if terjumpa o terserempak ngan dier??haa! apa kes nie...malu siot..i try ok...tapi tak janji leh buat..hahhahah!!

d i D a_LittLeBaby said...

dear Xoxo,

hahhaha..adik ni kan...memang la nda taw..ada ba tu entry lepas2 lau adik mo taw ceta nya..hahhaha!!!
mls mo lagi wat entry baru koz nanti orang naik menyampah baca balik2..hahahhah!!!

its ok ba..

Naniey said...

heheh..lau dida rase nak bg tau,just say it..tp lau rase malu or takut nak bg tau..keep it in ur heart..tp bg akk la kan...baik bg tau jer...lau kite tak cube kite tak tau kan

d i D a_LittLeBaby said...

sis naniey,

hahahhah!! a'ah kan..tapi if la kan...hahhaha..semua ckpo keep in ur heart..my bestiest pun ckp gtu.hahahha!!

Followers

Template by:

Free Blog Templates