** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 9, 2009

gila??gila??

selamat petang semua..
saper gila??
saper yang dickap gila nie...

**jangan terpengaruh dengan tajuk entry itu**

okai anda percaya dengan percintaan jarak jauh...??
cehhhhhh....

anda percaya pada percintaan yang dekat??
mana manyak risiko..??
percintaan jarak jauh atau yang dekat??

ape la yang aku merepek ni...

act aku bosan tak tahu nak write ape..



fikir ape tu dik....

mate bercahaye erk..??

alallalalalla....mesti borink gila ni kan dik..


i like this capture...
hihih :)
puji diri sendiri ke tu??
hahahhahah!!


pic me and abg nurul..
along and me..
kakahkahkahakah
ni lak..
adalah salingan semata2..
saje je nak tunjuk kat adik nurul..
kahkahkahkahak!!!



p/s : cerita cinta aku dan kamu diberhentikan seketika
hahahhahah!!

4 tunding jari kat saya :

[yAN!e][pUTraJAya] said...

akak pernah rasa...
nak kata cinta jarak jauh...
tp tak jauh mana pun

SHAH ALAM - CHERAS jer....hehehe

d i D a_LittLeBaby said...

sis yanie,

hihih :) ok la tu..

ape ar sisnie..

dida tanya betl2 ni..

+MisZ NuRuL+ said...

ahahahahahahahhahahha
dasat ouhhhh sis ne..ehee =PP
tape2,,layann~~ XD kahh3

d i D a_LittLeBaby said...

sis nurul,

hahhahahhahah!!kan sis kate nak buat kejutan..
hahhahahhahahh!!
amcm ??

hahhahahah!!

layan je....
buang bosan kan...

Followers

Template by:

Free Blog Templates