** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 18, 2009

help me!!help me!!

adeh..
apesal la keje yang aku wat ne
benggong btol nie..
adehhhh
aku ngah wat keje dalam excel nie..
tapi aku kecik la pulak
bila ku da print!!
alalalla..
punye la ku tensennnnn!!!!

rase ku nak wat cam ne je...
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:




kang ku buat cam ne kang!!



opppss student yang bawah 18 tahun sila tutup mate!!

tak pun cam ne haaaa



tak pe..
akhirnya aku pun nak balik..
so aku mayb akan cam ne nanti malam..
huahuahuahauh!!



6 tunding jari kat saya :

Anonymous said...

hi..dpt post apa ek? sy dah dpt surat tawaran minggu lalu. kwn sy ada sorang blm dpt surat jga..dia ada kol spa..spa ckp kalo smpi mgu dpn x dpt surat lg, kna kol spa.

d i D a_LittLeBaby said...

anoy,

ya..saya dapat pembantu tadbir kewangan!!awak?
awak ape name??
cian kat saya awak..
tak taaw name awak sape...
tak kan panggil anoy lak kan..
hihih :)

a'ah saya dah kol tadi..
dia kate p[on cam tu.
bila mendaftar or lapor diri wak??

hope awak reply diz koment again..
koz saya nak taw!!

thankz kongsi information ngan saya..

atty's said...

harap dpt le suurat tu nanti ye dida..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

sabar dik
ada jalan penyelesaian nyer tu
jangan tensi2 ok....
:D

d i D a_LittLeBaby said...

sis atty,

a'ah spa suh tunggu seminggu dua lagi...hope la sis..

d i D a_LittLeBaby said...

sis yanie,..

hahhahahah!!!ye la sis..saje je nie...

Followers

Template by:

Free Blog Templates