** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 26, 2009

mimpi yang tak disangka dan diduga..

mungkin sebab sakit..
aku telah bermimpi yang bukan2..
khakahkhaka..
adehhhh...ntah la aku pun tak sangka yang aku akan mimpi macm ini sekali..
aku tak sanggup nak hadapinya..ohhhhh!! tidakkkk!!!
begini story nya..

aku tidur nak dalam jam 11 lebih ar..
pusing sane..tak leh tido..pusing sini tak leh tido.aku pun heran ntah nape mlam semalam aku
tak leh tido nyenyak..aku psang mp3 aku kat henpon ni.kunun nak tido la..buai aku kan.
tak jugak menjadi sampai la mama masuk tido aku tak dapat nak tutup mate..
huhukhukhukhuk...
akhir mate aku pun tertutup tapi tak tahu jam berapa la..
best2 tido...
dia datang dalam tido ku...hukhukhukhuk..
apa kah petandanya????
dalam mimpi tu...ada satu perayaan la kan..aku, intan dan my aunty dan kazen semua ada..
tetiba ada lak dia ini..kat situ gak..wahhhh!! teruja la kononnye nie.ending nye...abis je perayaan tu kan.
aku teriak ar kuat2 sehingga didengari olehnya...tak sangke la pulak aku leh teriak sekuat itu..
dan kira2 15 minit gtu..member dia datang ketemu ngan kiteorng..
bertanya siapa yang teriak tadi...terus semua pun senyap lar kan..
tetiba intan merangkap bestiest aku mengaku dia yang teriak tadi..
saje bab rindu ngan dia tu...
adoii..malu gila aku....
terus aku terbangun dari tido..
nengok jam pukul 6.15 pagi...
adehh...fuhhh!!! mimpi je kan....nasib mimpi..lau betul2 tu..aku pun tak taw la nak kate ape..

nak taw aku teriak ape tak???

aku teriak..
:
:
:
:
:

aku suke
hafizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!
**dengan suara yang nyaring dan kuat sehingga orang ramai pandang kat aku***
** tak ke malu tu**
adehhhhh!!
ape nye mimpi lar...
=)

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates