** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 17, 2009

nak demam~~

rase mcm nak demam je la....
panas je dahi ni...
tangan dah la sejuk semacam je..
mcm oegang ais je tapi tak gak..
huhuhuhuhu...

erm sedihnya...

aik apesal lak..
sebabnya














surat tawaran jawatan aku dari jpa or spa lum sampai..
haiya.......

bila la surat tu nak sampaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!

tenangkan hati ku....

6 tunding jari kat saya :

ije said...

sis, asyik fikir psal surat tu kot. tu yg nak demam tu.

pape pun, take good care k. cepat2 mkn ubat tau

~ceRRy beRRy~ said...

ohh..sebab surat tu ke dida rs nk demam..??
xpe2..
esok lusa mst smpi..
on da way je tuh...
sabar ek =)

d i D a_LittLeBaby said...

ije,

sis...bukan kot..erm memang 2 minggu dah panas je memanjang badan dida nie..huhu...ok..i will..

d i D a_LittLeBaby said...

cik ifa,

erm ya la kot kan..
tapi dah 2 minggu nie panas je..tido pun tak best..
huhuhuhuh!!

ok cayang korang due..muahhh

Naniey said...

alahai..jgn la pikir sgt dik..nanti smp la tu k..

d i D a_LittLeBaby said...

sis naniey,

a'ah la..tapi nanti terlepas pandang..
hahhaha!!

Followers

Template by:

Free Blog Templates