** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 13, 2009

setahun sudah berlalu..

12.06.2009 dan hari ini..

wahhhh..
cepat juga masa berlalu kan...
terlalu cepat masa nie berlalu
sehingga saat ne mcm baru ja kita berpisah...
terlalu banyak perkara..
terlalu banyak benda yang berlaku selama 3 tahun yang sudah
mcm aku rasa mo menjerit..
berteriak..
woiiii!!
aku nda...aku bukan mcm tu....
hihihih :)

akhirnya...
setahun sudah masa meninggalkan kita
banyak dugaan yang kita tempuh kan...
hahhahhhahha

kenakalan kamu urang..
kesedihan kita..
kemurungan orang-orang yang dengki...kahkahkakah!!
kesayuan kita..
kegembiraan kita..
semua kita lalui bersama

ohhhh tuhan..
semoga ENGKAU bahagiakan insan-insan yang ku sayang..

3 tahun yang sudah...


ni la barisan pelajar jajal dpm politeknik batch julai 2005
ada lagik nie yang nda ikut..
nda hadir kan..
atu la..cian nda femes jua tu...


ni time family day..
dpm family day..
dpm sahaja okei..
tiada kelas lain ar..



ni la barisan wajah comel...
hahhahhahahha!!
ni time sem dua..
khakhakhakakah!!
ni wajah bangun pagi tunggu bas mo p tanjung aru..
family day tu la ba..
lambat nie bas nya...

ni pulak time hari raya..
jabatan kami buat hari raya..
jabatan perdagangan ar...
nda ada ne jabatan lain..

ni pulak hari anugerah perdagangan
hahahhah!!
aku datang sokong ja..
nda dapat pun hadiah nya..

teda nie dapat sijil
koz aku nda la pandai cam durang..
durang dapat sijil lagi...

kihkihkihkihkih!!

aku ma c mel..
kami dua memang suka gambar
gila kamera la katakan...

ni kami ramai2..
payah banar kan lurih ramai2 nie..
berjalan saja ba durang nie..
nie pun bukan suma yang datang ni...
.
koz nda dapat sijil kan..
malas la durang mo datang....

g pun ada tema ba..
jadi last minit kan...
mana ada urang kan tercari baju lagik..

ni time terkunci bilik kami..
bilik kuliah kami ar..
bukan kamsis.
.
ahhahahhah!!
ya la...pengganas ba budak2 dpm nie..

atu la terkunci..
tercabut luan nie tombol nya...

khahaakhakhakh!!

yang ini adalah last kami hang out sama2..
picnic la ni cetanya..
tapi mcm bukan picnic ja..
hahhahah!! hancur..
ada yang makdal la...

alallalal!!!
apa boleh buat kan..
ni la satu2nya activiti kami yang berjaya dilakukan..
selama kami satu kals..
tu pun ada yang nda p nie..
aduiiii. cian ba kami...

ni pulak sesi bergambar kahakhakh!! teda2 nie..
.
erm ni pulak gambar kami time g pendaftaran konvo...
pagi2 berjumpa terus bergambar ba... best eh..

me only. one little baby cehhhhh.... comel kan..



ni la kami berbaju jubah.....
time ni panas wei...

mo tunggu masuk dewan dah nie..
tapi lambat gila nie..

budak2 lelaki kami nda ambil gambar..
malas act.. hahhaah!!

okai tu ja pix yang dapat ku kongsi ma kamu semua...
nanti2 lagi ku upload poix ar...
erm..

dan kini..

sudah 4 tahun usia persahabatan kita..
bergaduh..
sindiran...
maki hamun
caci hamun
rajuk merajuk...
gelak tawa..
kita semua lalui bersama..

hahhahhah!!!
yang pasti kenangan itu adalah yang terindah bagi kita semua..
yang telah kita cipta selama 3 tahun bersama

dan kini..

seorang dari kita semua...
telah pun bergelar seorang isteri...

ni la dia..
norfaizi tinggal..
dia la yang diantara kami yang kawen dulu..

29/05/2009 dia telah sah bergelar isteri kepada en.zamri..
tahniah buat ko paiG..

i miss u so much...

ni la paiG bersama husbandnya

kredit : dewi malam (kazen kepada norfaizi)


ku berharap dan akan terus berdoa..
agar persahabatan kita
akan terus mekar dan akan terus berkekalan
sehingga kita berkawen dan sehingga ke akhir zaman cehhh..
mcm aku ucapkan selamat pengantin baru pulank tu taw...
hahhahahah!!!

sekian dulu...

assalamualaikum



0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates