** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 26, 2009

siapa dia yang merebut kekasih pojaan hati ku..??

arrrrrgggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhh...
aku geram ne..
siapa dia nie hahhhhhh???
siapa alyssa soebandono??
berani2 kau merebut kekesih pojaan hati ku...
geram nye......
engeeeeeeeeeeeeggggeeee...
rase ku nak senduk2 je ngan sudu garfu ku..
rase ku nak gigit2 je telinga pompuan yang mengganggu kekasih pojaan hati ku itu..
arrgggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...
damnnnnnnn!!..

ku tak suke....
seyes nie...

hahahhaha...
emosional lak aku nie...
betul seyes nie...

korang nak tengok wajah allysa tu...
noooooo!! damnnnn!!

ni la wajah allysa tu..
argggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

menci..menci..menciiiiiiii!!!!!!!!
bodoh betul..
berani ambik kekasih pojaan hati ku.....

6 tunding jari kat saya :

[yAN!e][pUTraJAya] said...

saper kekasih hati kamoo?
hehhehhe

lionteen said...

sbr..
da tade jdh kamu la 2..
haha

Kotak Hati said...

relax2..
he3

d i D a_LittLeBaby said...

sis yanie,

hahahahhaha..nak taw??jap buat entry khas punye tuk tatapan kamu...hahahhah!!!!

d i D a_LittLeBaby said...

lionteen,

hiih :) mmg bukan jodoh pun..huhuh =(

d i D a_LittLeBaby said...

kotak hati,

relax la nie..geram pun ade..hahahhah!!

Followers

Template by:

Free Blog Templates