** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 26, 2009

princess sleeping beauty oredi wake up..

aku dah bangun..
act tak leh tido...
huhuhuhuh..
apesal erk..
mesti aku tak leh titun.....
adehhhhhhh
nape??bab aku mimpi indah + tetba minpi dak hafiz erk??hahhahahha!!
**balik - balik dah ku nyatakan namanya disini**
** nahas la ko dida if dak hafiz nampak namanya di sini **
tak kisah lah.....
aku pun layan balik blog and facebuk aku...

tuk pengetahuan semua
entry sebelum ini .
aku ade nyatakan tajuk lagu blog aku ini..
mungkin la kan korang tak perasaan..
tak pe la..
aku tell agy sekali la kan...
tajuk lagu blog aku ini...
suara ku berharap
by
luna maya feat. dide hijau daun..
so jangan tanya lagik erk..
nanti ku pandai jemu...
hahhahahah!!
okies chow..

4 tunding jari kat saya :

░♥si lampu neon♥░ said...

heh ade lagu blog ke?

d i D a_LittLeBaby said...

si lampu neon,

yup..apesal..tiap kali kamo bukak blog ni tak pernah lagu kat blog ni ker??hahahhah!!

adelah...

::ainbutterfly~ said...

ala pc ain tade sound.. =(

d i D a_LittLeBaby said...

ain,

hihih :) lalalla..ciannya..best taw lagu kat page blog dida nie...

Followers

Template by:

Free Blog Templates