** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 2, 2009

tag from pahmie...

salam..
aku bosan lalu ku jawab tag ini...

lihat la..
cara ku jawab..
hahahhaha...

Here we go. Please answer the questions in English.

Get set..go! woohoo..

1.You must answer all the questions.
2. Tag 5 people to do this quiz.
a.) miss lollypop
b.) cik cerry berry..
c.) my sista lulu
d.) my sista cik comel sis naniey
e.) my sis..dik nurul..

1. What’s your full name?
aida sari binti iraman

2. Do you hate someone at this moment?
mayb i have...

3. What makes you hate her/him?
i dont noe how to say..have something her/him doink i dont like..

4. You love your family?
so much..muahhh

5. List 5 names of your friends that you love.
i dont want list because i love all my fren..

6. Why do you love them?
no need reason if u love someone..

same like friendship..

7. Who do you prefer, your dad or mom?
both ofkos!

8. Did someone make you cry this week?

yes..


9. When was the last time you make your friend laugh?
all the time my friend make me laugh


10. Do you like someone at this moment?
ahhahah..yes...i do..

11. What was the last present you received?
present??ermmm....(thinking)

12. Are you missing someone?
yes...


13. What was the last message did you received from your ex-girlfriend/boyfriend?
ohohoho.....sorry i teda krdt moreply mssg.. - his name -

14. What was the last comment you received?

amil : my sweetie??

15. What is your wish for your birthday this year?


just a moment i thinking first...
okei..
i want my family and i live without many prob..
i want my family love me..
i want my fren happy dan smile owez..
i want my life will be okey..
i want "hafiz" know that i love so much..
hahhahahha...

4 tunding jari kat saya :

miss lolly a.k.a luvfareda said...

grrrr, hi lalim.

tengs 4 da tag!

d i D a_LittLeBaby said...

cik lolly,

ur welcome lalink...

~ceRRy beRRy~ said...

uiksss...
camne leh terkena tag nih..hehe
thanks dida...
will update later ek..

d i D a_LittLeBaby said...

cik cerry berry,

hihihih..mesti la lam,a dah tak bag tag kan..

mesti KAc keje ni..
cuti2 dok umah mesti wat keje..

hihihih :)

ur welcome sweetie..

Followers

Template by:

Free Blog Templates