** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 26, 2009

untuk beberapa ketika..

aku nak rest dari wat keje...
cam nak baring pulak lar..
bos n bini dier merangkap 2nd bos kat opis nie..
lum naik lagik
mungkin petang kot bos aku ni naik...
aku mcm tak leh buat keje...
koz kaki aku tetiba sengal balik..
peyut aku titba sakit balik..
pinggang aku sakit dan sengal balik..
menyucuk tu sakitnye...adehhh!!!betol2 aku tak suke berkeadaan begini tapi
apa kan daye ni la ni bila bulan tengah mengambang penuh...
begini la ni keadaan aku...
ciannye engko dida..
so aku tinggalkan korang ngan lirik lagu blog aku ni....

penyanyi - luna maya feat. dide hijau daun
tajuk lagu ini : suara ku berharap
best kan lagu ini..


di sini aku masih sendiri
merenungi hari- hari sepi
aku tanpamu,masih tanpamu

bila esok hari datang lagi

ku coba hadapi semua ini
meski tanpamu oohhh meski tanpamu...

bila aku dapat bintang yang berpijar
mentari yang tenang bersamaku disini
ku dapat tertwa menangis merenung
di tempat ini aku bertahan

reff :
suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku disini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku slalu di hatinya
aku disini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya


ooooo
kalau ku masih tetap disini
ku lewati semua yang terjadi
aku menunggumu ( aku menunggumu)
aku menunggu

ooooo

suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku disini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

repeat reff (2x)
suara dengarkanlah aku


0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates